112
Bir Xiaomi tüketicisi olarak, belirli koşullar altında ek garantilerden
faydalanırsınız. Xiaomi, ulusal tüketici yasalarınız tarafından
sağlanan yasal garantilerin yerine değil, bunlara ek olarak sağlanan
özel tüketici garantisi avantajları sunar. Yasal garantilerle ilgili süre
ve koşullar ilgili yerel yasalar tarafından sağlanır. Tüketici
garantisiyle sunulan avantajlar hakkında daha fazla bilgi edinmek
için lütfen Xiaomi'nin resmi web sitesine başvurun:
hps://www.mi.com/en/service/warranty/. Yasalarla engellendiği
veya Xiaomi'nin farklı vaatlerde bulunduğu durumlar haricinde, satış
sonrası hizmetler ilk satın alımın yapıldığı ülke veya bölge ile sınırlı
olacaktır. Tüketici garantisi kapsamında ve yasaların izin verdiği
ölçüde Xiaomi, kendi takdirine bağlı olarak ürününüzü onarır,
değiştirir veya iade eder. Normal aşınma ve yıpranma, mücbir
sebepler, kullanıcı ihmali veya kusurundan kaynaklanan kötüye
kullanım veya zararlar garanti kapsamında yer almaz. Satış sonrası
hizmet için irtibat kişisi, Xiaomi yetkili servis ağında çalışan herhangi
bir kişi, Xiaomi yetkili dağıtıcıları veya ürünleri satın aldığınız nihai
satıcı olabilir. Emin değilseniz lütfen Xiaomi'nin belirleyebileceği ilgili
kişiyle iletişime geçin.
Mevcut garantiler Hong Kong ve Tayvan'da geçerli değildir.
Usulünce ithal edilmemiş ve/veya Xiaomi tarafından usulüne uygun
olarak üretilmemiş ve/veya Xiaomi veya Xiaomi'nin resmi
satıcısından usulüne uygun olarak alınmamış ürünler, bu garantiler
kapsamında değildir. Yürürlükteki yasalara göre, ürünün satışını
yapmış olan, resmi olmayan satıcıların sunduğu garantilerden
yararlanabilirsiniz. Bu nedenle, Xiaomi sizi ürünü satın aldığınız
satıcıyla iletişim kurmaya davet ediyor.
Garanti Bildirimi