GARANTİ ŞARTLARI
BELGE NO: 0006 BELGE ONAY TARÝHÝ: 02/07/2014
ÝMALATÇI FÝRMA
UNVAN : ARZUMELEKTRÝKLÝEVALETLERÝSAN.VETÝC.A.Þ.
ADRES : OTAKÇILARCADDESÝNO:78KAT:1BBLOKNO:B1b
34050EYÜP-ÝSTANBUL
TEL : (0212)4678080FAKS:(0212)4678000
E-POSTA :
FÝRMA YETKÝLÝ ÝMZASI:
ARZUM ELEKTRÝKLÝ
EV ALETLERÝ SAN. VE TÝC. A.Þ
ÜRÜNÜN CÝNSÝ : BLENDER
MARKASI : ARZUM
MODELÝ : MİXSETPLUS
TYPE NO : AR1002
BANDROL VE SERÝ NO :
TESLÝM TARÝHÝ VE YERÝ :
GARANTÝ SÜRESÝ : 3YIL
AZAMÝ TAMÝR SÜRESÝ : 20ÝÞGÜNÜ
SATICI FÝRMA
UNVAN :
ADRES :
TEL - FAKS :
E-POSTA :
FATURA TARÝH VE NO :
TESLÝM TARÝHÝ VE YERÝ :
TARÝH, ÝMZA VE KAÞE :
MİXSET PLUS
AR 1002 ÇUBUK BLENDER SETİ
GARANTİ BELGESİ
Bubelgeninkullanýlmasýna; 6502 sayýlýTüketicininKorunmasý HakkýndaKanunve
bu Kanun’a dayanýlarak yürürlüðe konulan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarýna
DairTebliðuyarýnca,GümrükveTicaretBakanlığıTüketicininKorunmasıvePiyasa
GözetimiGenelMüdürlüğütarafýndanizinverilmiþtir.
1. Garantisüresi,malınteslimtarihindenitibarenbaşlarve3yıldır.
2. Malınbütünparçalarıdahilolmaküzeretamamıgarantikapsamındadır.
3. Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin
KorunmasıHakkındaKanunun11incimaddesindeyeralan;
a- Sözleşmeden dönme,
b- Satış bedelinden indirim isteme,
c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
haklarından birini kullanabilir.
4. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesidurumundasatıcı;işçilik
masrafı,değiştirilen parçabedeliya dabaşkaherhangibiradaltındahiçbirücret talep
etmeksizinmalınonarımınıyapmakveyayaptırmaklayükümlüdür.Tüketiciücretsizonarım
hakkını üretici veyaithalatçıyakarşı kullananilir. Satıcı, üretici ve ithalatçıtüketicininbu
hakkınıkullanmasındanmüteselsilensorumludur.
5. Tüketicinin,ücretsiz onarım hakkını kullanmasıhalindemalın;
-Garantisüresiiçindetekrararızalanması,
-Tamiriiçingerekenazamisüreninaşılması,
-Tamirinin mümkünolmadığının,yetkili servis istasyonu, satıcı,üreticiveya ithalatçı
tarafındanbirraporlabelirlenmesidurumlarında;
tüketici malin bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın
ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini
reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı
müteselsilensorumludur.
6. Malıntamirsüresi20 iş gününü,binekotomobilvekamyonetleriçinise30 iş gününü
geçemez.Busüre,garantisüresiiçerisindemalailişkinarızanınyetkiliservisistasyonuna
veyasatıcıyabildirimitarihinde,garantisüresidışındaisemalınyetkiliservisistasyonuna
teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi
halinde üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere
sahipbaşkabirmalıtüketicininkullanımınatahsisetmekzorundadır.Malıngarantisüresi
içerisindearızalanmasıdurumunda,tamirdegeçensüregarantisüresineeklenir.
7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasında kaynaklanan
arızalargarantikapsamıdışındadır.
8. Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek
uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki
Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesinebaşvurabilir.
9. SatıcıtarafındanbuGaranti Belgesininverilmesidurumunda,tüketiciGümrük ve Ticaret
Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünebaşvurabilir.