Panasonic TYEW3D3SE, TY-EW3D3LE, TY-EW3D3ME, TY-EW3D3SE, TYEW3D3LE, TYEW3D3ME El kitabı

  • Merhaba, ben bu kullanım kılavuzunu okudum ve Panasonic markalı TY-EW3D3LE, TY-EW3D3ME, TY-EW3D3SE 3D gözlükleri hakkında sorularınızı yanıtlamaya hazırım. Bu kılavuzda, cihazların nasıl kullanılacağı, dikkat edilmesi gereken güvenlik önlemleri, batarya şarjı ve temizlik önerileri gibi konularda detaylı bilgiler bulunmaktadır. Gözlüklerin 3D içerik izlerken doğru pozisyonda tutulması gerektiği ve çocukların kullanımında dikkatli olunması gerektiği gibi önemli noktaları biliyorum.
  • 3D gözlükleri ne zaman kullanmalıyım?
    3D gözlükleri şarj etmek için ne kullanmalıyım?
    3D gözlükleri kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
12
G
UARANTEE
17. A rögzített bekötésű, valamint a 10 kg nál súlyosabb,
tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket
az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés
helyén nem végezhető el, akkor a le- és felszerelésről, valamint az el- és
visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
18. Jótállási igény nem érvényesíthető :
a. Rendeltetés ellenes használat, hibás vagy szakszerűtlen kezelés,
helytelen üzembe helyezés, átalakítás, helytelen tárolás, elemi kár vagy
egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.
b. Karbantartási – tisztítási munkák esetén.
c. Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz, vagy nem a hivatalos
márkaszerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás
esetén.
d. A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatból eredő kopása
esetén.
19. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási
javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a
szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja, akkor is, ha a
termék a kijelölt szerviz által kötelezően üzembe helyezendő (osztott
légkondícionáló berendezések) és akkor is, ha a szerviznek ugyan nincs
üzembe helyezési kötelezettsége, de a vásárló azt megrendeli.
20. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás
a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben
a készüléket üzembehelyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos
üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a
jótállási kötelezettség körébe.
Amennyiben a kijavítás során a szerviz nem jár el helyesen,
vevőszolgálatunk az Ön rendelkezésére áll.

1117 Budapest Neumann János u. 1. Hungary
Tel.: +36 1 382 6060 Fax: +36 1 382 6077
E-mail: customer.budapest@eu.panasonic.com
Honlap: www.panasonic.hu
TR

GARANTİ ŞARTLARI
Aşağıdaki şartlar yalnızca TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE geçerlidir.
1. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı rmamızın garantisi
kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde
geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla bir
aydır. Bu süre, malın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması
durumunda sırasıyla; malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı
veya imalatçısından birisine teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Malın
arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı üretici
veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere
sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse
montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı,
değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret
talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
5. Malın;
- Teslim tarihinden itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir
yıl içerisinde aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların
dörtten fazla ortaya çıkması sonucu veya belirlenen garanti süresi
içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının
yanı sıra maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
- Servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması
halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya
13
G
UARANTEE
imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin
mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumunda, tüketici malın ücretsiz
değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep
edebilir. Bu raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün
içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre
içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili
tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit
edilmesini isteyebilir.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından
kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi
ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel
Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
Önemli Not:
Bu garanti aşağıdaki durumlarda geçersizdir:
a) Ürünün satıcıya gelişi veya tüketiciye gidişi esnasında nakliye ve
taşıma hatası sonucu meydana gelen kazalarda oluşan veya buna
benzer olaylar sonucu oluşan hasarlarda,
b) Ürünün kullanımı süresince meydana gelen doğal eskimelerde,
c) Ürünün hor kullanılması, yanlış kullanılması, aşırı kötü şartlarda
kullanılması, ihmal veya yanlış ayarlanması, hatalı montajı, üzerinde
modikasyon yapılması sonucu veya ürünün kullanma kılavuzunda
belirtilen şekilde kullanılmaması sonucu meydana gelen hasar veya
diğer aksesuarların meydana getireceği arızalarda,
d) Yangın, deprem, su baskını, yıldırım düşmesi gibi doğal afetler
sonucu, anormal voltaj değişmeleri sonucu, savaş veya diğer
ayaklanmalar, karışıklıklar sonucu ürünün normal kullanımı sırasında
meydana gelen görünmez kazalar sonucu oluşabilecek arızalar veya
hasarlar,
e) Yetkili servis dışında ehli olmayan kişiler tarafından (Satıcı da dahil)
açılan, tamir edilen veya ayarları ile oynanan ürünler.
f) Seri numarası değiştirilmiş, zedelenmiş veya sökülmüş olan ürünler.
g) Garanti Belgesinde yapılan tahrifatlar bu belgeyi geçersiz kılar.
EEE yönetmeliğine uygundur.
Bu garanti sadece Avrupa Birliği, Avrupa Ekonomik Bölgesi, Türkiye,
Makedonya, Sırbistan, Hırvatistan, Bosna Hersek ve İsviçre ülkelerinden
satın alınan ve bu ülkelerde kullanılan ürünler için geçerlidir.
Eğer ürün satın alındığı ülkeden farklı bir ülkede kullanılıyorsa,
kullanıldığı ülkenin garanti şartları geçerli kabul edilir.
Ürünün satın alındığı ülkedeki garanti süresi, kullanıldığı ülkeden daha
uzunsa, bu durumda satın alındığı ülkenin garanti süresi geçerli kabul
edilir.

Maslak Mahallesi Bilim Sok. Sun Plaza No:5 Kat:16 34398 Sisli Istanbul
TURKEY
Tel: +90 212 3679400 / Faks: +90 212 2862111
http://www.panasonic.com.tr
ÇAGRI MERKEZI: 4447262
6
Г
АРАНТИЙНЫЙ ТАЛОН

Panasonic Corporation kompaniyası Azәrbaycan Respublikasına
göndәrdiyi bütün spectr mәhsullara 1 (bir) illik idxal edilәn istehsalçı
qarantiyası tәqdim edir.
Bu zәmanәt istehsalçı tәrәndәn istehlakçıların konstitusiya vә digәr
hüquqlarına әlavә kimi verilir vә heç bir halda onların hüquqlarını
mәhdudlaşdırmır.
Zәmanәt aşağıda göstәrilәn şәrtlәrә riayәt olunduğu halda, malın
hissәlәrinin vә yaxud quraşdırılmasının nasazlığı askara çıxarsa etibarlı
sayılır.
1. Mal yalnız Azәrbaycan Respublikasının әrazisindә alınmalıdır,
tәhlükәsizlik tәlәblәrinә, texniki standartlara vә tәlimatlara müvaq
olaraq istismar olunmalıdır. Azәrbaycan Respublikasının әrazisindә
istismarı nәzәrdә tutulan rәsmi modellәrin siyahısı http://service.
panasonic.ru internet sәhifәsindә yerlәşdirilib.
2. Malın nasazlığı növbәti hadisәlәr baş verdiyi halda yaranarsa hәmin
zәmanәt qüvvәsini itirәcәk: yanğın, ildırım vә digәr tәbii hallar,
mayenin malın içinә daxil olması, mexaniki zәdә, yararsız istismar, o
cümlәdәn istismar qaydalarında göstrilәn elektrik enerjisinә zidd olan
enerjinin tәtbiq olunması, dağılma, sәhlәnkar istifadә, malın içinә
kәnar әşyaların vә hәşәratların daxil olması, sertikatı olmayan kәnar
şәxslәr tәrәndәn tәmirin aparılması, texniki şәrtlәrin vә tәhlükәsizlik
tәlәblәrinin pozulmasıyla hәyata keçirilәn quraşdırma, adaptasiya,
modikasiya vә istismar.
3. Zәmanәt müddәti әrzindә malın hissәsi vә yaxud hissәlәri istehsalçı
tәrәndәn tәsdiq vә tәchiz edilmәyәn, lazımi keyyyәti olmayan, mal
üçün yararsız digәr hissә vә yaxud hissәlәrlә әvәz edilәrsә, istehlakçı
zәmanәt üzrә bütün hüquqlarını itirir.
4. Bu zәmanәt program tәminatına, korpusa, lampalara, batareyalara
vә akkumulyatorlara, adapter iynәlәrinә, antennalara, kabellәrә,
qoruyucu ekranlara, zibil qablarına, torlara vә bıçaqlara, ltrlәrә,
şotkalara, kartriclәrә, vә digәr qısa müddәtli istismar dövrünә malik
hissәlәrә şamil olunmur.

Alınmış malın quraşdırma edilmәsi üçün vә texnikanın normal
istismarının tәmin olunması üçün Siz servis mәrkәzlәrinin vә sәlahiyyәtli
tәşkilatların mütәxәssislәrinin pullu xidmәtlәrindәn istifadә edә bilәrsiniz.





Aksessuarlar vә sәryyat materialları haqqında mәlumat http:/www.
panasoniceplaza.ru
Tәmirin gedişatı haqqında mәlumatı “Tәmirlәrin Mәlumat Sistemi”
ndәn http:/service.panasonic.ru/RepairSystem sәhifәsindәn әldә edә
bilәrsiniz.
10
Г
АРАНТИЙНЫЙ ТАЛОН

Panasonic Corporation kompaniýasy Gazagystana, Özbegistana,
Gyrgyzystana, Täjigistana we Türkmenistana göýberilýän ähli
önümlerine 3 (üç) ýyl öndüriji tarapyndan kepillik berýär, bu kepillige:
1.Kiçi-ATS-ler; 2.Kopiya (nusga) ediji tehnikalar; 3.Noutbuklar; 4.Howa
kondisionerleri;
5.Wideoproyektorlar; 6.Elektroesbaplar degişli däl.
Şu kepillik taýýarlaýjy tarapyndan sarp edijileriň konstitusion we beýleki
düzgünlerine goşmaça hökmünde beriýär hem-de hiç haçan olary
çäklendirmeýär.
Şu kepillik eger-de haryt şu aşakdaky şertler berjaý edilende serişdeler
ýa-da ýygnalma sebäpli näsaz diýip ykrar edilse:
1. Haryt diňe Gazagystan, Özbegistan, Gyrgyzystan, Täjigistan we
Türkmenistan ýurtlarynyň çäklerinde satyn alynmalydyr hem-
de ulanmak boýunça gözükdirijilere berk degişlilikde we tehniki
ülňülerinden we/ýa-da howpsuzlyk talaplaryndan peýdalanmak arkaly
ulanylmalydyr. Modeliň resmiligi we kepillik möhleti http://service.
panasonic.ru sahypasynda barlanylýar.
2. Şu kepillik haçan-da zeper ýetme ýa-da näsazlyk ýangyn, ýyldyrym
ýa-da beýleki tebigy hadysalar; mehaniki zeper ýetme; nädogry
ulanyş, şol sanda ulanyş boýunça gözükdirijide agzalanlardan
tapawutlylykda sarp ediş çeşmelerine birikdirme; çendenaşa
güýjenme netijesinde ulanyşdan çykmak; könelme; sowuk-sala
garaýyş, şol sanda önüme keseki zatlaryň we mör-möjekleriň
düşmegi zerarly; abatlaýyş ýa-da sazlaýyş zerarly, eger-de ol
şular ýaly hyzmatlary etmek üçin şahadatnamasy bolmadyk adam
tarapyndan edilen bolsa, şeýle hem tehniki şertleriň we/ýa-da
howpsuzlyk talaplarynyň bozulmagy bilen oturtmaklyk, uýgunlaşma,
üýtgetme ýa-da ulanyş zerarly ýüze çykan halatlarda hakyky däldir.
3. Eger-de kepillik möhletiniň dowamynda harydyň bölegi ýa-da
bölekleri taýýarlaýjy tarapyndan iberilmedik ýa-da sanksionirlenen,
şeýle hem kanagatlanarsyz hilli we haryt üçin degişli däl bölek ýa-
da bölekler bilen çalşyrylan bolsa, onda sarp ediji şu kepilligiň ähli
islendik hukuklaryny, şol sanda öwez dolunmasy üçin hukugy ýitirýär.
4.
Şu kepilligiň hereket edişi maksatnamalaýyn üpjünçilik, bezeg we
korpus şaýlaryna, çyralara, batareýlere hem-de akkumulýatorlara, ses
aýryjynyň iňňelerine antenlere we birikdiriji kabellere, gorag ekranlara,
zir-zibil toplaýjylara, torlara hem-de pyçaklara, ltrlere, çotgalara,
kartrijlere we çäkli ulanyş möhleti bolan beýleki şaýlara degişli däldir.

Satyn alnan enjamlary oturtmak üçin Siz ygtyýarly guramalaryň we
hyzmat ediş merkezleriň tölegli hyzmatlaryndan peýdalanyp bilersiňiz,
olar enjamlaryň kadaly ulanylyşy üçin ähli zerur bolan işleri geçirerler.





Aksesuarlar we sarp ediş materiallar baradaky maglumatlary http://
panasoniceplaza.ru alyp bilersiňiz
Bejerişiň gidişi baradaky maglumatlar „Bejerişleriň Habar Ulgamynda“
http://service.panasonic.ru/RepairSystem görkezilendir
1/208