Elektro-mekanik hidrolik direksiyon
Önce yönlendirici bilgileri ve güvenlik bilgilerini bkz. Sayfa 13 okuyu-
nuz ve dikkate alınız.
Kontrol lambası
, kontak açıldığında bir kaç saniye için yanar.
Kontrol lambası, kontak açıldıktan sonra veya sürüş esnasında sürekli olarak ya-
narsa, elektro-mekanik hidrolik direksiyonda bir arıza vardır.
›
Sarı renkli kontrol lambası
yandığı zaman, hidrolik direksiyonda bir kısmi arıza
vardır ve direksiyon kuvvetleri daha büyük olabilir.
›
Kırmızı renkli kontrol lambası
yandığı zaman, hidrolik direksiyon tamamen
devre dışındadır ve direksiyon desteği arızalıdır (oldukça büyük direksiyon kuv-
vetleri).
Diğer bilgiler » Sayfa 63.
Not
■
Motoru yeniden çalıştırıp kısa bir sürüş gerçekleştirdikten sonra sarı kontrol lam-
bası sönerse yetkili servise gitmenize gerek yoktur.
■
Eğer aracın aküsü sökülüp ve tekrar bağlandıysa, kontak açıldıktan sonra sarı
kontrol lambası
yanar. Kısa bir mesafe geride bırakıldıktan sonra kontrol lamba-
sı mutlaka sönmelidir.
Denge kontrolü (ESC)
Önce yönlendirici bilgileri ve güvenlik bilgilerini bkz. Sayfa 13 okuyu-
nuz ve dikkate alınız.
kontrol lambası yanıp sönerse, ESC müdahale eder.
kontrol lambası yanarsa, ESC'de bir hata söz konusudur.
ESC sistemi, ABS ile birlikte çalıştığı için, bir ABS arızasında ESC kontrol lambası da
yanar.
Kontrol lambası
, motor çalıştıktan hemen sonra yanarsa, ESC teknik nedenler-
den dolayı kapatılmış olabilir. Böyle bir durumda, kontağı kapatıp açarak ESC siste-
mi tekrar devreye sokulabilir. Kontrol lambası söndüğü zaman, ESC sistemi tama-
men çalışır durumdadır.
Diğer bilgiler » Sayfa 76, Denge kontrolü (ESC).
Not
Eğer araç aküsü bağlantısı ayrıldı ise, kontak açıldıktan sonra kontrol lambası
yanar. Kısa bir mesafe geride bırakıldıktan sonra kontrol lambası mutlaka sönmeli-
dir.
Çekiş kontrolü (TC)
Önce yönlendirici bilgileri ve güvenlik bilgilerini bkz. Sayfa 13 okuyu-
nuz ve dikkate alınız.
Kontrol lambası
, kontak açıldığında bir kaç saniye için yanar.
Sürüş esnasında ayarlama işleminde kontrol lambası yanıp söner.
TC sisteminde bir arıza olduğunda, kontrol lambası sürekli yanar.
TC sistemi, ABS ile birlikte çalıştığı için, bir ABS arızasında TC kontrol lambası da
yanar.
Kontrol lambası
, motor çalıştıktan hemen sonra yanarsa, TC teknik nedenler-
den dolayı kapatılmış olabilir. Böyle bir durumda, kontağı kapatıp açarak TC siste-
mi tekrar devreye sokulabilir. Kontrol lambası söndüğü zaman, TC sistemi tama-
men çalışır durumdadır.
Diğer bilgiler » Sayfa 77, Çekiş kontrolü (TC).
Not
Eğer araç aküsü bağlantısı ayrıldı ise, kontak açıldıktan sonra kontrol lambası
yanar. Kısa bir mesafe geride bırakıldıktan sonra kontrol lambası mutlaka sönmeli-
dir.
Anti blok sistemi (ABS)
Önce yönlendirici bilgileri ve güvenlik bilgilerini bkz. Sayfa 13 okuyu-
nuz ve dikkate alınız.
kontrol lambası yanarsa ABS'de bir hata söz konusudur.
Araç sadece fren sistemi ile, ABS olmadan frenlenir.
Yetkili bir servisten yardım talebinde bulununuz.
Diğer bilgiler » Sayfa 77, Anti blok sistemi (ABS).
16
Kullanım