12
Servis ve Garanti Bilgileri
Sınırlı Iki (2) Yıl Garanti
GN Netcom AS (“GN”), ürünün, satın alma tarihinden sonraki iki (2) yıl içinde (“Garanti Süresi”) malzeme ve işçilikten
(aşağıda belirtilen koşullara bağlı olarak) kaynaklanacak hatalar içermeyeceğini garanti etmektedir. Garanti Süresi
içinde GN, bu ürünü ya da arızalı parçaları onaracak ya da değiştirecektir (GN’in kararına bağlı olarak) (“Garanti
Hizmeti”). Onarım ya da değiştirme ticari olarak mümkün değilse ya da zamanında yapılamıyorsa, GN, etkilenen
ürün için ödenen satın alma tutarını size geri iade etmeyi seçebilir. Bu garanti koşulları altında yapılacak onarım ya
da değiştirme, size, garanti süresini uzatma ya da garanti süresinin yeniden başlatılması hakkı vermez.
Bu Garanti Kapsamında Talepler
Garanti Hizmeti almak için lütfen ürünü satın aldığınız GN bayisiyle görüşün; ya da müşteri desteğiyle ilgili
daha fazla bilgi almak için www.gnnetcom.com ya da www.jabra.com sitelerine bakın.
Bu Ürünü bayiye getirmeniz; ya da orijinal ambalajında ya da benzer derecede koruma sağlayacak başka
bir ambalajda bayi veya GN’e (www.gnnetcom.com ya da www.jabra.com’de belirtiliyorsa) göndermeniz
gerekecektir.
Ürünün GN’e gönderilme masrafları size ait olacaktır. Ürün garanti kapsamındaysa, GN, servis işlemlerinin bu
garanti kapsamı altında tamamlanmasının ardından ürün geri gönderilmesi masrafını üstlenecektir. Garanti
kapsamında olmayan, ya da garanti kapsamında onarım gerektirmeyen ürünlerin iadesindeki nakliye ücreti
sizden alınacaktır.
Garanti Hizmet’i alabilmek için aşağıdaki bilgilerin verilmesi gerekmektedir: (a) ürün, ve (b) satıcının adını ve
adresini, satın alınma tarihini ve ürün türünü açık belirten, ürünün Garanti Süresi içinde olduğunu kanıtlayan
satın alma belgesi. Lütfen ayrıca (c) ürünün hangi adrese geri gönderileceğini, (d) gündüz size ulaşılabilecek
bir telefon numarasını ve (e) geri gönderme nedeninizi de ayrıca belirtin.
GN/Jabra’nın çevresel atıkların azaltılması çabalarının bir parçası olarak üründe, bazıları yenilenerek
değiştirilen kullanılmış parçalardan oluşan bileşenler bulunabilir. Kullanılan bileşenlerin tamamı GN/Jabra’nın
yüksek kalite standartlarına, GN ürünlerinin performans ve güvenilirlik koşullarına uygundur. Değiştirilen
parçalar ya da bileşenler, GN’in malı olur.
Garanti Sınırlaması
Bu garanti, yalnızca ürünü ilk satın alan kişi için geçerlidir ve ürün satılır, ya da başka bir şekilde diğer bir kişiye
aktarılırsa, sona erme tarihi beklenmeden otomatik olarak sona erer. GN tarafından bu bildiri ile sağlanan
garanti, ikinci el ürünler için değil, yalnızca kullanılmak üzere satın alınmış ürünler için geçerlidir. “Olduğu gibi”
ve herhangi bir garanti içermeden yapılan ikinci el satışlar için geçerli değildir.
Özellikle mikrofon rüzgarlık başlıkları, kulak yastıkları, modüler fişler, kulaklık süngeri, dekoratif kaplamalar,
piller ve diğer aksesuarlar gibi normal yıpranma ve aşınmaya maruz kalabilecek sınırlı ömürlü parçalar garanti
kapsamı dışındadır.
Özellikle mikrofon rüzgarlık başlıkları, kulak yastıkları, modüler fişler, kulaklık süngeri, dekoratif kaplamalar,
piller ve diğer aksesuarlar gibi normal yıpranma ve aşınmaya maruz kalabilecek sınırlı ömürlü parçalar garanti
kapsamı dışındadır.
11
10
9
Sorun Giderimi & FAQ (En Sık Sorulan Sorular)
Cızırtılı sesler duyuyorum
En iyi işitme kalitesi için, kulaklığınızı her zaman cep telefonunuzun bedeninizdeki tarafıyla aynı tarafa
takınız.
Kulaklığımda hiçbirşey duyamıyorum
• Kulaklıktaki ses seviyesini artırınız.
• Kulaklık ile telefonun eşleşmiş olduğunu kontrol ediniz.
• Telefonun kulaklığa bağlı olduğundan emin olunuz – telefonun Bluetooth menüsünden ya da
yanıtla/bitir düğmesine dokunulmasıyla bağlanılamazsa, eşleme işlemini gözden geçiriniz (bkz
kısım 3).
Telefonum aksini belirtse de eşleme sorunları oluşuyor
Cep telefonunuzdaki kulaklık eşleme bağlantısını silmiş olabilirsiniz. 3 kısmındaki eşleme
talimatlarını uygulayınız.
Jabra JX10 cara başka Bluetooth cihazla çalışacak mı?
Jabra JX10 cara, Bluetooth cep telefonları ile çalışmak üzere dizayn edilmiştir. Bluetooth versiyon
1.1 ya da 1.2 ile uyumlu ya da bir kulaklığı ve/veya hands-free profili destekleyen diğer Bluetooth
cihazları ile de çalışabilir.
Çağrıyı reddet, aramayı beklet, Yeniden ara ya da sesli arama özelliklerini kullanamıyorum
Bu fonksiyonlar telefonunuzun bunları destekleyip desteklemediğine bağlı olarak değişir. Daha
fazla bilgi için lütfen telefonunuzun kullanma kılavuzunu kontrol ediniz.
Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?
Daha fazla bilgi için kapağın iç kısmına bakın
Kulaklığınızın bakımı
• Jabra JX10 cara cihazını her zaman kapalı konumda ve güvenli biçimde saklayınız.
• Aşırı sıcaklıklarda saklamaktan kaçınınınız (45°C/113°F üstünde – doğrudan güneş ışığı dahil
– ya da -10°C/14°F altında). Bu, batarya ömrünü azaltabilir ve işletimi etkileyebilir. Yüksek ısılar
performansı da düşürebilir.
• Jabra JX10 cara cihazını yağmura ya da diğer sıvılara maruz bırakmayınız.