...................................
P A N A S O N I C
E L E K T R O N İ K S A T I Ş A .Ş .
İTHALATÇI FİRMA GARANTİ BELGESİ
BELGE NO:80748
BELGENİN ONAY TARİHİ :
25.
03.2010
İMALATÇI VEYA İTHALATÇI FİRMA
ÜNVAN : Panasonic Elektronik Satış A.Ş.
ADRES: : Maslak Mah. Bilim Sokak. Sun Plaza
No:5 Kat:16 34398 Maslak / İstanbul
TELEFON - FAKS : Tel: 0212 - 367 94 00 pbx Faks: 0212 - 286 21 11
FİRMA YETKİLİSİNİN
İMZA VE KAŞESİ : .................................................
MALIN
CİNSİ : MÜZİK SETİ
MARKASI : PANASONIC
MODELİ : ....................................................................................
SERİ NO / BANDROL
TESLİM TARİHİ VE YERİ
AZAMİ TAMİR SÜRESİ : 20 iş günü
GARANTİ SÜRESİ : 2 YIL
SATICI FİRMA
ÜNVAN : ....................................................................................
ADRES : ....................................................................................
TELEFON - FAKS : ....................................................................................
FATURA TAR İHİ / NO : ....................................................................................
TARİH, İMZA VE KAŞE : ....................................................................................
MÜŞTERİ
İSİM / ÜNVAN : ....................................................................................
ADRES : ....................................................................................
İMZA : ....................................................................................
GARANTİ ŞARTLARI
1. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın
garantisi kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda tamirde
geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en
fazla 20 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis
istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda malın
satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından
birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının
arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde imalatçı
veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer
özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına
ta
hsis etmek
zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik gerekse
montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı
değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiç
bir ücret talep etmeksizin tamir yapılacaktır.
5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde
kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici
ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı
defa arızalanmasının yanı sı ra, bu arızaların maldan yararlanamamayı
sürekli kılması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşı lması,
-
F
i r m a n ı n s ervis istasyonunun mevcut olmaması halinde
sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya
imalatçısı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın
tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı
kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7. Garanti süresi içerisinde servis istasyonları tarafından yapılmasının
zorunlu olduğu imalatçı veya ithalatçı tarafından şar
t
koşul
an periyodik bakımlarda verilen hizmet karşılığı tüketiciden
işçilik ücreti veya benzeri bir ücret talep edilemez.
8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve
Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel
Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
UYARI
9. Müşteri Panasonic Elektronik Satış A.Ş. yetkili servis elemanları
dışında cihaza hiçbir şekilde onarımı için müdahale ettirmeyecektir.
10. 9.Maddenin ihlalinden doğacak hasar ve sonuçları müşteriye
fatura edilecektir.
Bu Belgenin kullanılmasına; 4077 sayılı Tüketicinin Korunması
hakkında kanun ve kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan Garanti
Belgesi uygulama esaslarına dair Tebliğ uyarınca / T.C. Sanayi ve
Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel
Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.
Müşteri Hizmetleri : 444 72 62
www.panasonic.com.tr