Teknik Desteği Aramadan Önce
Bilgisayarınızda sorun varsa, teknik desteği aramadan önce sorunu tam saptayabilmek için aşağıdaki
uygun çözüm yollarını deneyin.
●
Tanılama yardımcı programını çalıştırın (yalnızca belirli modellerde vardır). Daha fazla bilgi için,
bkz. Bölüm 1,
Bilgisayar Tanılama Özellikleri sayfa 1.
●
Computer Setup’daki sabit sürücü self-testini çalıştırın. Daha fazla bilgi için Documentation and
Diagnostics CD’sindeki Computer Setup (F10) Yardımcı Program Kılavuzu'na bakın.
●
Bilgisayarın önündeki Güç LED'inin yanıp sönmesini denetleyin. Yanıp sönen ışıklar, sorunu
tanımlamanıza yardımcı olan hata kodlarıdır. Kodların açıklaması için
Ağ Tanılama Işıklarını
Yorumlama sayfa 17 bölümüne bakın.
●
Ekran boşsa, monitörü bilgisayardaki farklı bir video bağlantı noktasına (varsa) takın. Bunun yerine
monitörü, sorunsuz çalıştığını bildiğiniz başka bir monitörle de değiştirebilirsiniz.
●
Ağ ortamında çalışıyorsanız, başka bir bilgisayarı başka bir kabloyla ağ bağlantısına ekleyin. Ağ
fişinde veya kablosunda bir sorun olabilir.
●
Yakın zamanda yeni bir donanım eklediyseniz, donanımı kaldırın ve bilgisayarın düzgün çalışıp
çalışmadığına bakın.
●
Yakın zamanda yeni bir yazı
lım eklediyseniz, yazılımı kaldırın ve bilgisayarın düzgün çalışıp
çalışmadığına bakın.
●
Bilgisayarı, tüm sürücüler yüklenmeden açılıp açılmayacağını görmek için Güvenli Mod'da başlatın.
İşletim sistemini yeniden başlatırken, "Bilinen Son İyi Yapılandırma" seçeneğini kullanın.
●
http://www.hp.com/support Web sitesinde yer alan, kapsamlı çevrimiçi teknik desteğe bakın.
●
Daha genel öneriler için, bu kılavuzdaki
Yardımcı İpuçları sayfa 11 konusuna bakın.
●
Sistemi, HP Backup and Recovery Manager’da (HP Yedekleme ve Kurtarma Yöneticisi)
oluşturulan bir Kurtarma Noktasına geri yükleyin veya Restore Plus! CD’sini çalıştırın. HP Backup
and Recovery Manager (HP Yedekleme ve Kurtarma Yöneticisi) kullanma hakkında daha fazla
bilgi için, Start (Başlat) > HP Backup and Recovery > HP Backup and Recovery Manager
Manual’ı(HP Yedekleme ve Kurtarma Yöneticisi El Kitabı) seçerek HP Backup and Recovery
Manager User Guide (HP Yedekleme ve Kurtarma Yöneticisi Kullanıcı Kılavuzu) belgesine bakın.
DİKKAT: Restore Plus! CD’sinin çalıştırılması sabit sürücüdeki tüm verileri siler.
HP Instant Support Professional Edition, sorunları çevrimiçi çözmenize yardımcı olmak amacıyla kendi
kendine çözüm tanıları sunar. HP desteğine başvurmanız gerekirse, HP Instant Support Professional
Edition çevrimiçi sohbet özelliğini kullanın. HP Instant Support Professional Edition özelliğine aşağıdaki
adresten erişebilirsiniz:
http://www.hp.com/go/ispe.
En son çevrimiçi destek bilgileri, yazılım ve sürücüler, proaktif bildirim ve dünya çapında eşler ve HP
uzmanları topluluğu için
http://www.hp.com/go/bizsupport adresinde İşletme Destek Merkezi'ne (BSC)
erişin.
TRWW Teknik Desteği Aramadan Önce 9