2
TR
AMBALAJIN AÇILMASI
1. Isıtıcının sevk edilmesi için kullanılmıġ tüm paketleme malze-
melerini çıkarın.
2. Tüm parçaları kutudan çıkarın.
3. Parçalarda herhangi bir sevkıyat hasarı olup olmadığını
kontrol edin. Isıtıcı hasarlıysa, ısıtıcıyı satın aldığınız satıcıya
hemen bilgi verin.
YAKITLAR
AVVERTENZA: Yangın ya da patlama riskinden kaçınmak
için sadece kerosen ya da No.1 fuel-oil kullanın. Asla
benzin, nafta, boya tinerleri, alkol ya da diğer yüksek
derecede yanıcı yakıtları kullanmayın.
No.2 fuel-oil ya da No.2 dizel yakıtı gibi ağır yakıtları kullanmayın.
Ağır yakıt kullanılması aßağıdaki sonu lara yol a abilir:
• yakıt fi ltresi ve nozülünün tıkanması
• bujide karbon olußumu
• ok soğuk havalarda yakıta zehirli olmayan buzlanma önleyici
eklenmesi
ÖNEMLI: SADECE KEROSEN konulan bir kap kullanın.
depolama kabının temiz olduğundan emin olun. pas, kir ya
da su gibi yabancı maddeler, dıġ alev kontrolünün ısıtıcıyı
kapatmasına neden olur. Yabancı maddeler ayrıca yakıt
sistemini sı
k sık temizlemenizi gerektirebilir.
MONTAJ
(Sadece 29 ve 44 kW Modelleri için)
Bu model, tekerlekler ve ön ve arka tutamaklar ile donatılmıġtır.
Tekerlekler, tutamaklar ve montaj donanımı sevkıyat kutusunun
içindedir.
Gerekı aletler
● Orta Boy Yıldız Tornavida
● 3/8” Açık Ağızlı ya da Ayarlı Anahtar.
● Çekiç.
1. Aksı tekerlek destek ġasisine geçirin. Tekerlekleri aksa takın.
ÖNEMLI: Tekerlekleri takarken, tekerleklerin geniġletilmiġ
poyrasını tekerlek destek ġasisine doğru çevirin (Sekil 3’e bakın).
2.Kapak somunlarını aksın uçlarına takın. Sıkıġtırmak için
çekiçle hafi fçe vurun.
3. Isıtıcıyı tekerlek destek ġasisinin üzerine oturtun. Isıtıcının
hava giriġinin ucunun (arka) tekerleklerin üzerinde olduğundan
emin olun. Yakıt tankı fl anġı üzerindeki delikler ile tekerlek
destek ġasisi üzerindeki delikleri aynı izaya getirin.
4. Ön tutamak ve arka tutamağı yakıt tankı fl anġının üzerine
oturtun. Vidaları tutamaklardan, yakıt tankı fl anġından ve
tekerlek destek ġasisinden ge irin. Her bir vidayı ge irdikten
sonra somunu elinizle sıkın.
5. Tüm vidaları geçirdikten sonra, somunları iyice sıkın.
(Sekil 3’ye bakın)
A. Ön Tutamak, B. Arka Tutamak, C. Geniġletilmiġ Poyra, D.
Aks, E. Somun, F. Kapak Somunu, G. Tekerlek, H. Arka Tuta-
mak, I. Tekerlek Destek Ġasisi, L. Yakıt Tankı Flanġ, M. Sıcak
Hava Çıkısı
, N. Vida.
HAVALANDIRMA
Taze dıġ hava ile havalandırma konusundaki asgari
gerekliliklere uyun.
Taze dıġ hava ile yeterli havalandırma ağlanmaması
durumunda karbon monoksit ehirlenmesi meydana
gelebilir. Isıtıcıyı çalıstırmadan önce taze dıġ hava ile
yeterli havalandırma sağlayın.
Her 29 kW güç i in en az üç fi t karelik (2800 santimetrekare)
bir taze hava girisi ġağlayın. Birden fazla ısıtıcı kullanılması
durumunda daha fazla taze hava sağlayın.
Örnek: 44 kW güce sahip bir ısıtıcı aġağıdakileri gerektirir:
• iki araç geniġliğindeki bir garaj kapısının 15 cm kaldırılması
• tek araç geniġli
ğindeki bir garaj kapısının 23 cm kaldırılması
• iki adet 76 cm geniġliğindeki pencerenin 31 cm kaldırılması
ÇALISMA TEORISI
Yakıt Sistemi: Hava pompası, hava borusundan havayı
gönderir. Hava daha sonra yakıcı kafası nozülünden itilir. Bu
hava, yakıtın tanktan alınmasını sağlar. Ünce bir yakıt buharı
yanma bölmesine püskürtülür.
Hava Sistemi: Motor fanı evirir. Fan havayı yanma bölmesinin i
ine ve etrafına doğru iter. Bu hava ısıtılır ve temiz, sıcak bir hava
akımı sağlanır.
Ateßleme Sistemi: Elektronik ateġleyici akımı bujiye gönderir.
Buji, yakıt ve hava karıġımını ateġler.
Dıġ Alev Kontrol Sistemi: Bu sistem, alevin dıġarı çıkması
halinde ısı
tıcıyı kapatır.
(Sekil 4’ye bakın)
A. Temiz Isıtılmı ġ Hava Çıkıġı, B. Yanma Bölmesi, C. Buji D.
Yakıcı Kafası, E. Fan, F. Motor, G. Hava Pompası, H. IGiriġ
Hava Filtresi, I. Soğu k Hav, L. Çıkıġ Hava Filtresi, M. Elektronik
Atesleyici, N. Yakıcıya Giden Hava, O. Yakıt Filtresi, P. Nozül,
Q. Yakıt Tankı, R. Yakıt Sistemi için Hava, S. Yanma ve Isıtma
için Hava, T. Yakıt.
ÇALIĠTIRMA
Güvenlik Bilgileri Bölümündeki tüm uyarıları inceleyin ve
iyice anlayın.
Bu uyarılar, ısıtıcıyı güvenli bir bi imde çalıġtırmak için
gereklidir.
Isıtıcıyı kullanırken ilgili tüm yerel yasalara uyun.
ISITICIYI ÇALVĠTIRMAK IÇIN
1. Tüm havalandırma ve güvenlik bilgilerine uyun.
2. Yakıt tankını kerosen ya da No. 1 fuel-oil ile doldurun.
3. Yakıt kapağını takın.
4. Güç kablosunu standart bir 230 volt / 50 Hertz topraklı prize
takın. Gerekirse bir uzatma kablosu kullanın. Sadece üç uçlu,
topraklanmıġ bir uzatma kablosu kullanın.
Uzatma Kablosu Tel Kesiti Gereklilikleri
30.5 metre uzunluğa kadar, 1.0 mm² (16 AWG) iletken kullanın
30.6 ila 61 metre uzunluk i in, 1.5 mm² (14 AWG) iletken kullanın
ON/OFF (AÇIK/KAPALI) ġalterini ON (A.IK) konumuna getirin,
ısıtıcı çalıġacaktır.
Isıtıcı çalıġmazsa, dıġ alev kontrol. sıfırlama düğmesine basın
(Ġekil 5 ve 6’ya bakın).
ISITICIYI DURDURMAK IÇIN
1. ON/OFF (AÇIK/KAPALI) ġalterini OFF (KAPALI) konumuna
getirin
ISITICIYI TEKRAR ÇALISTIRMAK IÇIN
1. Isıtıcıyı durdurduktan ġonra 2 dakika bekleyin.
2. Sayfa 7’deki “Isıtıcıyı Çalıstırmak için” baslığı altındaki
adımları tekrar edin.
(Sekil 3’ye bakın)
A. Dıs Alev Kontrolü Sıfırlama Düğmesi, B. ON/OFF (AÇIK/
KAPALI) SALTERI.
DEPOLAMA, NAKIL YA DA sevkıyat
Not: Nakliyat ya da sevkıyat ġirketleri yakıt tanklarını boġ
olmasını istiyorsa.
1. Tüm yakıt tankınv bosaltın.
Not: Bazı modellerde, yakıt tankının alt kısmında tahliye
tapası vardır. Eğer varsa, tüm yakıtı boġaltmak için tahliye
tapasını çıkarın. Isıtıcının tahliye tapası yoksa, yakıt baġlığı
AMBALAJIN AÇILMASI
YAKITLAR
MONTAJ
HAVALANDIRMA
ÇALISMA TEORISI
ÇALIĠTIRMA
DEPOLAMA, NAKIL YA DA sevkıyat